RSS Feed

CIB Bank - Kéretik továbbképezni

Dalia László - 2018. 01. 20. 8:00:14 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

CIB Bank - Kéretik továbbképezni

Van az úgy, hogy bankba kell menni, s húzunk egy sorszámot. Ám, ha mindhiába várunk 40 percet, s előttünk már azok is sorra kerültek, akik jóval utánunk jöttek, akkor komoly gyanúnk támad, hogy a bankban rosszul működik a logisztika. S ha a megkérdezett tisztviselők erre magyarázatot sem tudnak, sőt nem is akarnak adni, akkor pedig még azt is gondoljuk, hogy hülyének néznek.

Több bank kivonult már Magyarországról, ki ezért, ki azért. Volt, német és amerikai pénzintézet is, amelyhez közöm volt, és sajnáltam, hogy egészen vagy félig távoztak. És egyáltalán nem vagyok abban biztos, hogy a legjobb bankok maradtak.
A CIB Bank Sugár üzletközponti fiókjában pénteken délben hiába vártam 40 percet. Az én sorszámom ugyanis nem került sorra.Miközben öten voltak előttem, de ők már rég elmentek és utánuk még vagy tízen ugyancsak elintézték számla és pénzbefizetős ügyeiket, az a sanda gyanúm támadt, hogy az én szekcióm nem működik. Én ugyanis értékpapírra kértem számot. Rendben, ez nem egy akciós műfaj, nem történik semmi, ha egy nappal tovább marad benn a pénz, de azért mégis. Ha egyetlen kolléga sincs, aki ehhez ért, akkor illene kiírni, hogy "ma nem foglalkozunk papírokkal". Ha meg hátrasorolták, mert nem tartják annyira fontosnak, s nem örülnek, ha az ügyfél kiveszi a kis pénzét, akkor legalább jól leplezzék. Én ugyanis két előadótól is megkérdeztem, hogy működik-e az én szekcióm, s mindkettő modortalanul közölte, hogy vannak még előttem. Ez persze nem volt igaz, hiszen a másik számsorból már legalább tízen megelőztek, tehát hülyének is néztek.
 Egyébként a bankfiókban pénteken délután, 12.40 és 13.30 között 9 állásban volt ember, s csak öt szolgáltatott. A többiben beszélgettek, kólát ittak, s ez sem jó üzenet az ügyfeleknek, akiknek véges az ebédidejük. Tehát szerényen, mint egy mezei ügyfél, javasolnék egy továbbképzést, amelynek fő témája, túl a rosszul működő szoftveren, az lehetne, hogy "Ne nézzük hülyének az ügyfelet!" A korrekt kommunikációról is lehetne beszélni,s miután ezt űzöm negyven éve, akár ingyen is felajánlom a szolgálataimat, mint volt ügyfelük, mert ezek után aligha szeretnék ehhez a csoporthoz tartozni.

Fotó: -a-
Lap tetejére
ニューバランス ニューバランス 574 ニューバランス 576 ニューバランス 996 ニューバランス 1400 ナイキ スニーカー ロレックス 買取 ティンバーランド ブーツ